29 September 2009

2 Tahun yang Lalu...

Kisah Aku, Nani dan Zoo...

Kisah 13 Mac 2007...

Masih segar di dalam ingatan ini. Masih haku dengar gelak tawa si manja comei ini. Hanani.. a.k.a 'mama'... Time tu di mana ya? Matrix?


Hurm...hanya tinggal kenangan dan memori sahaja...
Dating jejalan kat zoo..kelakar sungguh..jalan2 tengok anak rusa nani...kui3...


Masa ni..haku umur berapa ek..19 tahun..nani? 18 tahun.. Waa... cinta moyet agaknya..
tapi..bagi aku..aku rasa perkara ni serius sgt sgt..hurm..malang lor..bila xde jodoh... huhu,.. sadisnya...



Rasanya... bila aku pikir balik... tahap pemikiran aku 2 tahun yang lalu amat matured setaraf sekarang.. waa...umur 19 dah berlagak cam orang dewasa beb...dating nek keta..haha.. gaya dressup..piwett...



Semua ni just tinggal kenangan je..2 tahun yang lalu.. Semoga menjadi pengajaran dan kenangan yang abadi buat diri aku..dan si dia...

No comments:

Post a Comment